Pilates

A pilates órák keretén belül kellemes, lassú tempójú zene kíséretében, erősítő és nyújtó gyakorlatokat végzünk, melyek az egész testet átmozgatják. A helyes testtartás fontos, ezért folyamatosan koncentrálni kell rá, koncentrált izommunkával, lendület nélkül végezzük a gyakorlatokat. Alkalmanként könnyű súlyok, rugalmas ellenállások használata. A pilates óra végén lazítás.

Milyen problémák esetén ajánlott a pilates:
– stresszes életmód
– gerincsérv
– derékfájás
– baleset utáni rehabilitáció
– feszes, izmos test kialakítása

Ellenjavallatok: Állapotosan nem ajánlott, tájékoztatni kell az oktatót

Kezelés időtartama: 60 perc

Hány éves kortól ajánlott a pilates: Nincs korhatár

Milyen rendszerességgel ajánlott: Heti 2-3 alkalom

A pilates kezeléssel kapcsolatos fontos tudnivalók:
– Milyen ruhában történik? Kényelmes, lehetőleg testhez álló, hogy a helyes testtartást meg lehessen figyelni, zokniban, cipő nélkül
– Kell-e bármit vinni a kezelésre? Víz, törölköző
– Szükséges-e utána zuhanyozni? Jól eshet
– Előtte kell-e figyelni táplálkozásra, folyadékfogyasztásra? Előtte 1,5 órával nem ajánlatos nehezen emészthető ételeket fogyasztani, bőséges folyadékfogyasztás utána, és kortyolgatva az óra közben is, előtte is érdemes inni, de csak szénsavmenteset

Bár előzetes regisztráció nem szükséges az órán való részvételhez, de ajánljuk, mivel túljelentkezés esetén, csak ebben az esetben tudjuk biztosítani a helyet a foglalkozáson, illetve bármilyen változás esetén így tudjuk értesíteni.

Kezeléseink jótékony hatással lehetnek a betegségére, enyhíthetik a tüneteket és elősegíthetik a gyógyulást, azonban kérjük, hogy a kezelések megkezdése előtt tájékoztassa kezelőorvosát, illetve kérje ki véleményét.

Párdi Erika

Comments are closed